، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

همه هستیم پسرم رادوین

اولین پست رادوینم

1392/8/5 14:26
نویسنده : عمه مطهره
669 بازدید
اشتراک گذاری

   رادوین عزیزم این اولین پستی هست کا دارم واست میذارم یکم از عکسات دستم هست باقی رو هنوز به دستم ندادن دستم اومد حتما واست میذارم 17مهر ساعت 3صبح به دنیا اومدی کلی پشت در منتظرت بودم تابیایی لحظه ی اولی که دادنت دستم کلی ذوق کردم چشماتم بازبود و نگاه میکردی عکسشو بع واست مبذارم این وب و واست درست کردم تا لحظات خوش زندگیتو برات بنویسم الان رادوینم 20روزه هست

رادوین 4 روزه

فدای دستای کوچولو و نازت بشم من

روز اولی که به دنیا امدی این انگشتتو میخوردی

اینجورینیشخند

این لباستو خیلی دوست دارم فقط یه خرده شلوارش بزرگهنیشخند

قربون این لبخندت برم من

فعلا تاپست بعدی بای بای


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان كياراد
5 آبان 92 15:07
سلام عمه جون ...قدم نورسيده مبارك...چه ني ني نازي ....منتظر عكسهاي بعدي هستيم....عمه مهربون...


سلام مامانی
ممنون از حضورتون
شما لطف دارید
چشم حتما میذارم به زودی
مامان ساجده
5 آبان 92 17:18
سلام عمه جون مهربون
ماشالاااااااااا چه برادر زاده ی نازی خدا بهتون بخشیده انشالا قدمش پرخیر و برکت
وااااااای خدا دستشو ببین چه میخوره عزززززززیزم
من لینکیدمت


سلام مامانی
ممنون عزیزم شما لطف دارید منم لیکنم کردم ممنون
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 آبان 92 10:09
خوشگل من چقد نازی تو
مبارکه عزیزم


ممنون عزیزم
مامان موژان جون
6 آبان 92 13:47
الهی فدای این نی نی چه نی نی نازی قدم نو رسیده مبارک انشالله مطهره جون نی نی خودتو بغل کنی


خدانکنه مامانی
ممنون عزیزم
انشالله خخخخخخخخخخخخخ
مامان آریو برزن و آرتین
7 آبان 92 15:47
خدا حفظش کنه
نازی چه ماهه


ممنون عزیزم
مامان حسین جون
7 آبان 92 17:07
سلام
قدم نو رسیده مبارک ایشالله که زیر سایه مامان وباباش زنده وسلامت باشه


سلام عزیزم ممنون
مامان موژان جون
9 آبان 92 14:14
واه نیشتو ببند چه خوشحال هم شد


منظورتونو نفهمیدم
مامان موژان جون
11 آبان 92 17:26
برو خصوصی گلم

چشم رفتم
مهرنوش
15 آبان 92 16:32
الهی! قدمش مبارک باشه.
مامان امیرعلی گلی
16 آبان 92 0:09
قدم نو رسیده مبارک عمه جان
ایشالله خوش قدم باشه و سالم و سلامت بزرگش کنین
میدونستی که خیلی خاله و عمه فعالی هستی[hr
ممنون گلم
ایشالله
نه مامانی
پرهام ومامانش
4 دی 92 23:41
ما ازین عمه ها نداریم باید کی روببنیممممممممممممممم
عمه مطهره
پاسخ
الهی
ترنم
20 دی 92 20:49
سلام رادوین جون منو که میشناسی پس به وبم سر بززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززن ححححححححححححححححححححححححتتتتتتتتتتتتتتتما
عمه مطهره
پاسخ
سلام عزیزم باشه حتما